Dag 6

22 mei 2015 - Cas Català, Spanje

Hallo hallo,

De 6e dag is alweer aangebroken. vandaag was mijn eerste vrije dag. yeeeej. Dat betekend shoppen. Jammer genoeg wel alleen want Imke moet gewoon werken maar toch leuk haha.

Ik stond aar een beetje op tijd op zodat ik nog een lange dag had waarin ik nog van alles kon doen. Rond 10 uur pakte ik de bus naar Palma. In de bus was ik best gestrest want Imke had me wel verteld waar ik moest uitstappen en hoelang het ongeveer rijden was maar ik zat al langer in de bus maar had de plaats waar ik uit moest stappen nog steeds niet gezien. uiteindelijk had ik het eindelijk gevonden en was ik er net op tijd uit. Bij die bushalte had Imke gezegd dat ik een trap op moest en dan meteen in de drukke winkel straat uit zou komen maar toen ik dat deed kwam ik in een verlate klein straatje uit, toen ben ik maar gewoon rechts gegaan en gelukkig was dat de goede kant. (achteraf bleek dat er 2 rappen waren en ik dus net de verkeerde had gepakt maar ja ik was er). Het shoppen kon beginnen.

De winkels in Palma liggen best ver van elkaar af en het is een beetje zoeken maar in de midden van alle straatjes is wel een pleintje en daar is wel altijd wat te doen. Mensen die mep merk dingen verkopen en mensen die entertainen enzo. Ook zijn er veel cafetjes en restaurantjes.

Toen ik eenmaal genoeg had van al het geslenter door de winkel straten ben ik naar huis gegaan. Eenmaal thuis ben ik begonnen met koken want Imke zou een half uur later thuis komen. Na het eten Heb ik Imke en zelfs Juan mijn nieuwe kleren laten zien.

Savonds zijn we op het ons balkon gaan chille met z'n 2e. Opeens kreeg ik hele erge hoofdpijn en werd ik beetje misselijk. Maar snel opruimen en gaan slapen. Hopen dat het moren over is.

Good Night.