Day 4

20 mei 2015 - Cas Català, Spanje

Buenas noches,

Vandaag moest ik (zoals de hele week) van 10:00 uur tot 18:00 uur werken. Maar vandaag was de eerste dag dat ik alleen moest werken en om eerlijk te zijn is dat helemaal niet erg, want nu had ik dubbel zoveel te doen. Normaal gesproken heb je de eerste paar uur wat te doen en ongeveer op de helft van je werkdag is alles gedaan en vervelen we ons een beetje, want we hebben onze papieren nog niet dus kunnen nog niet met klanten ofzo gezien worden. Maar nu moest ik alles alleen doen wat Imke en ik normaal met z'n 2e doen dus had ik bijna de hele dag wel wat te doen en dat scheelt wel, dan verveel je je niet zo snel. Alleen het nadeel is dat zodra je alles gedaan hebt en je je gaat vervelen kun je niet met iemand praten, omdat al je collega's druk bezig zijn en die hebben dus geen tijd om te praten en dan is het wel kut dat Imke er niet is. Dus dan ge ik maar een beetje naar de spaanse taal luisteren en kijken of ik er wat van kan maken, de behandelingen doorlezen die er gedaan kunnen worden in onze spa en de Oriënt massage proberen uit mijn hoofd te leren.

Toen het 18:00 uur was en mijn werkdag erop zat ging ik naar huis en daar was Imke die in haar vrije dag was gaan shoppen in Palma. Ze heeft me haar nieuwe kleren laten zien en ze heeft me uitgelegd hoe ze daar ik gekomen want dan kan ik ook gaan shoppen overmorgen als ik vrij ben.

Eindelijk 19:00 uur, dan gaat de keuken open en kunnen we tot 21:00 uur een keer eten. Ik had echt super erge honger dus zijn we maar meteen gaan eten. Daarna zijn we nog even langs het strand gelopen en hebben we daar nog even gezeten. En dat was alweer het einde van de dag.

Morgen nog een dagje werken en daarna heb ik mijn twee dagen vrij.

Hasta mañana.