Day 3

19 mei 2015 - Cas Català, Spanje

Hallo,

zal ik vandaag dan maar beginnen over het weer.... Die is namelijk niet veel. Het is hier 14 garden, bewolking en af toe beetje regen. morgen verwachte ze een 'storm' met harde windstoten en veel regen, maar ja dit zien we morgen wel weer.

Vandaag was onze 2e werkdag en een hele leerzame ook weer. We hebben de Oriënt massage geleerd. Het is een 30 minuten durende, full-body, relaxing massage met warme olie. De massage was opzich wel lastig maar met oefenen komen we er zeker.

Verder hebben we niet echt iets nieuws gedaan, en met de spaanse taal gaat het nog niet zo hard vooruit want is nog steeds net chinees haha. Maar we zijn er ook nog maar net dus dat komt vast goed.

'S avonds zijn we met Juan (de man met wie we wonen) rond gaan rijden en heeft hij ons wat dingen in de buurt laten zien zoals een heel klein winkelcentrumpje waar een apotheek, tabakswinkel, supermarktje en twee hebbendingetjes/souvenirs winkeltjes zitten. en hij heeft ons een chinees winkeltje laten zien waar ze echt alles maar dan ook echt alles hebben haha. Morgen is Imke vrij en moet ik voor het eerst alleen werken, maar dat komt ook zeker goed. Ik hou jullie op de hoogte.

Xx